niedziela, 18 stycznia 2015

Początek

Witam wszystkich na tym jakże pełnym splendoru (no dobrze, bez splendoru) blogu o mojej fascynacji perfumami (jakkolwiek nie tak wielkiej, żeby iść w ślady mordercy z "Pachnidła", zdecydowanie wystarcza mi to co jest w perfumeriach).
Niektórzy mogą mnie znać z kanału na youtube Makenta i [anglojezycznego] bloga o tej samej nazwie. Ostatnio jednak naszła mnie myśl, że z powodu rezygnacji z prowadzenia wcześniej wymienionych mogłabym zrobić coś ot tak, po prostu, dla przyjemności. Jak na kobietę przystało- bo tak. :)

Tak więc zachęcam do zaglądania i komentowania- chętnie podyskutowałabym z innymi perfumofanatykami o naszej małej obsesji (nie mylić z perfumami Calvina Kleina.. chociaż właściwie...).

Aby być na bieżąco z wpisami zapraszam do obserwowania mnie na Bloglovin.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz